Als u niet tevreden bent ...
Dan moet u er beslist niet mee blijven rondlopen. Zeg het ons gerust. Zo nodig en indien mogelijk kunnen we het samen snel oplossen. Wij ervaren een klacht als een gratis advies en zeker niet als lastig of bedreigend. Op basis van uw bevindingen kunnen wij trachten de kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening te verbeteren. Wat kunt u doen als u een klacht heeft?
Zoals gezegd, blijf er vooral niet mee zitten. Vaak helpt het als u uw onvrede uit waar deze ontstaan is. Indien u van mening bent dat uw probleem niet naar tevredenheid wordt opgelost, dan kunt u contact opnemen met de teamleider.
Het kan echter gebeuren dat het voor u niet (meer) mogelijk is met hen of met de direct betrokkene te praten. Daarom is het goed om te weten dat er voor die situaties ook andere wegen zijn. Zo kunt u zich wenden tot de klachtenfunctionaris van QuaRijn. U kunt dan bellen naar: 06 20519059.
U kunt bij deze functionaris terecht voor het vrijblijvend bespreken van uw onvrede, informatie en/of advies over een mogelijke aanpak van uw klacht, ondersteuning bij het aanpakken van uw klacht en informatie over bemiddeling.
U kunt ook schriftelijk een klacht indienen. U kunt uw brief sturen naar: Stichting QuaRijn, klachtenfunctionaris, Postbus 5, 3940 AA Doorn
Waardering
Een woord van waardering doet iedereen goed. Het is daarom fijn als u het laat weten wanneer u tevreden bent. Het is onze medewerkers echter niet toegestaan geschenken of beloningen aan te nemen van bewoners, bewoners of familieleden. Wilt u toch iets geven, dan kunt u daarvoor terecht bij de teamleider. Er is een algemeen potje, waaruit feesten en bijvoorbeeld sporttoernooien voor alle medewerkers van QuaRijn (deels) worden bekostigd.
We zijn benieuwd of u tevreden bent over QuaRijn. Wij waarderen het als u uw ervaring met QuaRijn op de website van ZorgkaartNederland. Vervolgens kunt u bij de desbetreffende locatie uw waardering plaatsen.
Klachtenregeling Cliënten
Heeft u een klacht?
- Neem contact op met de medewerker of leidinggevende
- Of met de klachtenfunctionaris
Stichting QuaRijn
T.a.v. klachtenfunctionaris
Postbus 5
3940 AA Doorn
T 0620519059
Klachtenformulier
U kunt het online klachtenformulier invullen. De klachtenfunctionaris neemt dan contact met u op.
Op deze formulieren is onze privacyregeling van toepassing.